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GALICIENCIA 2016

Alumnos de 2º de Primaria
Seis alumnos/as de segundo de primaria participaron por parellas na Galiciencia 2016 en representación  dos seus equipos de traballo.

Iria A. e André defenderon a súa elección da margarida branca, como a flor que mellor e máis rápido se coloreaba, de todas coas que experimentaron tintándoas con colorantes alimentarios disoltos en auga.

Uxía e Irene explicaron como conservar mellor os plátanos na casa con film de plástico e na neveira,  despois de intentalo tamén con papel aluminio, cartón e papel vexetal. 
Por último, pero non menos importante, o proxecto das formigas que presentaron Iria T. e Alma, as que lle quedou moi claro que as formigas con doce diante, non diferencian si é zucre refinado, zucre moreno, panela ou estevia en tódolos modelos de formigueiro que montaron, fosen de área ou de xel.



Esperamos que sigan disfrutando da súa iniciación temperá no mundo das ciencias e na próxima edición da Expociencia do Colexio Guillelme Brown se superen con novos traballos.















Alumnos de 3º de  Primaria

SLIME
Carlos Braquehais y Amabel Crespo
MATERIALES
·      Pegamento transparente.
·      Detergente líquido.
·      Colorante alimentario.
EXPERIMENTACIÓN
Primero echamos el pegamento transparente en el bol y a continuación unas gotas de colorante alimentario de los colores que más nos gustaban.
Mezclamos bien y por último echamos el detergente líquido.
RESULTADO
El resultado fue una mezcla muy viscosa, pero muy divertida.


PLASTILINA CASERA
Carlos Braquehais y Amabel Crespo
MATERIALES
·      Agua.
·      Aceite de girasol.
·      Sal.
·      Harina de trigo.
·      Colorante alimentario.
EXPERIMENTACIÓN
Echamos un vaso entero de harina de trigo y lo vertimos en el bol. A continuación echamos medio vaso de sal, 4 cucharaditas de aceite y medio vaso de agua.
Mezclamos bien con la mano. Al tener la masa consistente dividimos en tres bolitas y le hicimos un agujero en el medio con el dedo. En ese hueco le echamos gotas de colorante alimentario.
Dejamos reposar unas horas.
RESULTADOS
Hicimos formas diferentes con la plastilina y algunas de ellas las horneamos durante unos minutos. Conseguimos unas formas preciosas que se pueden utilizar como pisapapeles o adornos.
CONCLUSIONES
Dependiendo de la cantidad de agua, aceite y harina de trigo que utilizamos la consistencia de la plastilina era diferente.





Alumnos de 5º de primaria:
Erosión da Terra.
Arthur e Mencía, querían coñecer con este proxecto como a auga provoca a erosión en distintos terreos e as consecuencias dos incendios forestais. Para iso, simularon 3 terreos distintos: un semellaba ao chan dun bosque con follas, paus e pedras; outro a un prado, onde estaba sementada herba e outro, un terreo devastado pola acción dun incendio forestal, con cinzas e terra. Botándolle a mesma cantidade de auga nos 3 e analizando diversas hipóteses, puideron comprobar a importancia de que o chan que pisamos teña raíces que o protexan da erosión provocada pola choiva xa que axudarán a que a propia terra se manteña no seu lugar e evitando ao mesmo tempo, escorrementos de terra e a contaminación de ríos próximos.



Fórmula das pompas de xabón.
Sabela e Omar, neste caso quixeron  investigar cal sería a mellor fórmula para facer pompas de xabón.
Para iso, nun primeiro momento fixeron unha búsqueda de información na rede que lles mostrou que existían moitas fórmulas diversas polo que, decidiron experimentar cales serían os ingredientes así como as proporcións máis indicadas para poder facer as pompas de xabón. Unha vez feitas as disolucións, comezaron a tomar datos acerca da fórmula que mellor resultaba e da análise das táboas comparativas e as gráficas de datos feitas, chegaron á conclusión de que a mellor fórmula resultaba coa mestura de auga, xabón fairy protect e glicerina


Alumnos de 2º de ESO:

ESTUDIO DEL EFECTO DE UN DENTÍFRICO ELABORADO CON STEVIA, HIERBABUENA, MENTA Y SALVIA SOBRE EL CRECIMIENTO DE LA PLACA BACTERIANA
Autoras: Lucía  Alvarez  Y Noa  Ramiro
Curso:  2º ESO

HIPÓTESIS
Nosotras pensamos que podríamos crear un dentífrico dental que actúe de forma eficaz contra la placa bacteriana de la boca. Nos hemos  planteado crear distintos dentífricos, elaborados con hierbas y otros ingredientes naturales que puedan eliminar placa bacteriana de nuestra boca o boca de animales siendo tan efectiva como dentífricos industriales ajustándonos al propósito para el que se venden. Como hay muchas enfermedades bucales, incluidos los  niños,  nos hemos propuesto crear una pasta de dientes natural, económica para que la pueda elaborar uno mismo en su casa y efectiva con la higiene bucal.  








ESTUDIO DE LOS EFECTOS PROVOCADOS POR LA ALICINA DEL AJO Y POR  LA CEBOLLA SOBRE LAS BACTERIAS MÁS COMUNES DE NUESTRO ENTORNO
Autoras: Clara Inés  González y  Laura Pérez
Curso: 2º ESO

HIPÓTESIS:

Nuestra hipótesis es que el ajo funcionará como bactericida debido a todos los compuestos que tiene en su bulbo. Pensamos que la cebolla podría tener efectos parecidos, no tanto como el ajo, pero que serviría para eliminar bacterias porque también sus componentes poseen propiedades antibacterianas. Si esto es así, creemos que es posible elaborar productos antibacterianos caseros utilizando los bulbos del ajo y de la cebolla. Los dos son productos muy comunes en nuestro entorno, de fácil adquisición por su  bajo coste económico y muy utilizados en la cocina por sus propiedades culinarias. Pensamos que todo el mundo puede elaborar de forma casera productos antibacterianos que nos permitan vivir en un entorno libre de infecciones sin necesidad de llenar nuestras casas de productos químicos que tengan efectos secundarios o que sean inalcanzables para el bolsillo de algunas familias.








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